Bartels Hifi

Bartels HiFi gebruikt nu NextERP voor voorraadbeheer en kortere levertijden. Ze draaien op een veilige Proxmox-omgeving met cloud-back-ups. Lees nu meer hieronder!

Infrastructuur ontwikkelingServerbeheerERP beheer

Diensten die ik heb geleverd

Bartels was een echte uitdaging, maar ik heb ze geholpen met het implementeren van een ERP-systeem en het optimaliseren van hun online werkomgeving.

  • Migratie van ERP-systemen
  • Implementatie van een ERP-systeem
  • Automatische back-up oplossing via NAS
  • Optimalisatie processen
  • Onderhoud en optimalisatie van de online werkomgeving
  • Eigen serveromgeving
Project 1 Afbeelding

Bartels HiFi

Bartels HiFi, een vooraanstaand audio- en elektronicaspecialist, had te maken met uitdagingen in het beheren van voorraad en langere levertijden. Om deze problemen aan te pakken, lever ik consultancy op het gebied van IT-infrastructuur en hebben we verschillende software-oplossingen geïmplementeerd die bewezen effectief zijn tijdens een pilot.

Project 1 Afbeelding

ERP

Een van de belangrijkste softwarepakketten die we bij Bartels HiFi hebben ingezet is NextERP. Dit is een compleet Enterprise Resource Planning (ERP)-systeem dat alle kernprocessen van het bedrijf ondersteunt, van voorraadbeheer tot verkoop- en inkoopprocessen. Door het gebruik van NextERP heeft Bartels nu realtime inzicht in hun voorraadniveaus, wat de levertijden drastisch heeft verminderd en de algehele efficiëntie heeft verbeterd.

Project 1 Afbeelding

Online werk omgeving

Naast de initiële optimalisaties werk ik nog steeds nauw samen met Bartels HiFi om verdere verbeteringen door te voeren en hun digitale infrastructuur naar een hoger niveau te tillen. Dit omvat voortdurende updates van hun software, uitbreidingen van hun ERP-systeem, en het verbeteren van hun cloud- en back-upstrategieën.

Project 1 Afbeelding

Hoger niveau

Naast de initiële optimalisaties werk ik nog steeds nauw samen met Bartels HiFi om verdere verbeteringen door te voeren en hun digitale infrastructuur naar een hoger niveau te tillen. Dit omvat voortdurende updates van hun software, uitbreidingen van hun ERP-systeem, en het verbeteren van hun cloud- en back-upstrategieën.